کد خبر: ۳۱۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
سرپرست فدراسیون فوتبال اعلام کرد که بر خلاف تصمیم قبلی خودش در انتخابات شرکت می‌کند.
ناطقان: به نقل از فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی سرپرست این فدراسیون که پیش از این از حضور در انتخابات منصرف شده بود اعلام کرد که در انتخابات حضور خواهد داشت. او گفت: با توجه به درخواست بخشی از اعضای مجمع همچنین همکارانم در هیات رئیسه فدراسیون با توجه به مسئولیت اجتماعی که احساس می کنم و نیاز به احترام به دوستانی که برایم فرم پر نموده و بنده را پیشنهاد داده اند در انتخابات شرکت می کنم.

ماجدی همچنین گفت: با توجه به تماس هایی که برخی از اعضای محترم مجمع در ساعات گذشته با اینجانب داشتند همچنین درخواست برخی از همکارانم در هیات رئیسه فدراسیون تصمیم گرفتم به منظور ایجاد شور و رقابت لازم در انتخابات و با توجه به ضرورت ایجاد فضای رقابتی مناسب ثبت نام کنم و امیدوارم شاهد رقابت خوبی در این دوره باشیم که در نهایت به سود فوتبال ایران تمام شود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: ماجدی ، انتخابات ، شرکت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین