کد خبر: ۳۱۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی حضور خود در جلسه تفهیم اتهام دادگاه امروز سه شنبه را لغو کرد.
ناطقان: به نوشته روزنامه "تایمز" رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو، رهبر اپوزیسیون این رژیم حضور خود در جلسه امروز (سه‌شنبه) دادگاه منطقه قدس ویژه تفهیم اتهام در روند محاکمه‌اش را لغو کرد.

پیش‌بینی‌ می‌شود وکلای مدافع نتانیاهو در چارچوب پرونده موسوم به پرونده ۱۰۰۰ که یکی از سه پرونده موجود علیه نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی هستند، بازپرسی از هداس کلای، دستیار آرنون میلشن، تاجر اسرائیلی و جیمز باکر، تاجر استرالیایی را آغاز کنند.

کلای در اظهارات خود در دادگاه منطقه قدس به درخواست‌های مستمر نتانتیاهو و همسرش ساره برای کالاهای لوکسی که آنها در طول این سال‌ها به روسای خود تقدیم کردند، اشاره کرد.

این اظهارات کلای بسیار اهمیت دارند چرا که دفاعیات نتانیاهو بر این اساس که او هدایای یاد شده را از یک دوست دریافت می‌کرده و اطلاعی از قیمت آنها نداشته، تضعیف می‌کند.

نتانیاهو در چند پرونده قضایی از جمله پرونده مشهور به ۳۰۰۰ با اتهامات کیفری مواجه است که از جمله آنها تخلفات کابینه او در امضای قراردادی برای خرید شناورها و رزم‌ناوهایی از شرکت آلمانی Thyssenkrupp هستند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین