کد خبر: ۳۱۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
رئیس هیأت پزشکی حج و زیارت از کاهش تعداد مراجعات زائران ایرانی به مراکز درمانی این هیأت درایام تشریق خبر داد.
ناطقان: سیدعلی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت اظهار داشت: با تدابیر اندیشیده شده برای حج ۱۴۰۱ فعالیت‌های پزشکی و درمانی در عرفات و منا روان انجام شد.

وی تعداد خدمات ارائه شده در منا به زائران ایرانی را بیش از ۳۶۶۰۰ مورد عنوان کرد و از ویزیت ۱۴۵۰۰ مراجعه کننده به مراکز درمانی هیأت پزشکی و ۹۰ مورد بستری خبر داد.

مرعشی همچنین تعداد خدمات ارائه شده به زائران ایرانی در عرفات را  بیش از ۵۳۸۰ مورد و ۴۴ بستری اعلام کرد و گفت: بیماران بستری در منا و عرفات خدمات لازم را دریافت کرده و مرخص شدند.

وی ادامه داد: درحال حاضر ۴ بیمار در بیمارستان مرکز پزشکی در مکه بستری هستند که سه نفر ناراحتی گوارشی دارند و همچنین سه بیمار مرد و سه بیمار خانم هم که به  بیمارستان سعودی منتقل شده‌اند  تحت درمان قرار دارند و حال عمومی همه بیماران بستری خوب است.

مرعشی در پایان از همکاری خوب سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری با هیأت پزشکی حج و زیارت در ایام تشریق تقدیر کرد و آن را در ارائه خدمات مناسب‌تر به زائران کشورمان مؤثر دانست و گفت: ارتباط بین دو جمعیت هلال احمر ایران و عربستان هم در حج امسال مطلوب بوده است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین