کد خبر: ۳۱۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
خانواده شهید پزشکی، خانواده سرشناسی بود و مادر خانواده فرهنگی بود. ظاهرا کسانی اِبا دارند از اینکه اعلام شود این اتفاق در یک خانواده شهید افتاده است. هیچکس هم از بنیاد شهید در مراسم حضور نداشت.
ناطقان: کشف پیکرهای بی‌جان ۵ عضو یک خانواده در زیرزمین خانه‌شان درحالی‌که حلق‌آویز شده بودند، کارآگاهان پلیس را با معمایی پیچیده مواجه کرده است. درحالی‌که تحقیقات در این‌باره آغاز شده است رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت تاکنون شواهدی مبنی بر اینکه این ماجرا قتل است به‌دست نیامده است.

 

به گزارش همشهری، عصر روز جمعه ۱۷ تیر ماه امسال تعدادی از ساکنان یکی از محله‌های جنوب شهرستان نجف‌آباد واقع در استان اصفهان بعد از ساعت‌‎ها بی‌خبری از اعضای یک خانواده که در آنجا زندگی می‌کردند، به همراه ماموران پلیس وارد خانه‌شان شدند. بوی تعفن شدیدی در فضای این خانه پیچیده بود  و هیچ‌کس ندیده بود اعضای این خانواده از آنجا خارج شده باشند؛ از طرفی  همه درهای خانه قفل و فضای عجیبی بر آنجا حاکم بود. بوی تعفن از زیرزمین به مشام می‌رسید و آنها وقتی در زیرزمین را باز کردند با صحنه‌ای باورنکردنی روبه‌رو شدند. هر ۵ عضو این خانواده حلق‌آویز شده و جان خود را از دست داده بودند. دقایقی بعد خبر این حادثه تلخ مثل بمب در شبکه‌های اجتماعی منفجر و با حضور قاضی و کارآگاهان جنایی تحقیقات در این‌باره آغاز شد. هنوز به درستی معلوم نبود که جان‌ باختن اعضای این خانواده بر اثر خودکشی است یا آنها قربانی یک جنایت شده و به قتل رسیده‌اند. با وجود این شرایط پیکرها نشان می‌داد که چند روزی از حادثه می‌گذرد و در همه این مدت هیچ‌کس از سرنوشتی که ۵عضو این خانواده به آن دچار شده بودند اطلاعی نداشت.



منبع: مستقل آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین