کد خبر: ۳۱۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
مدافع برزیلی استقلال طی یکی دو روز آینده به تهران می‌رسد و در تمرینات این تیم حضور پیدا می‌کند.
ناطقان: رافائل سیلوا، مدافع برزیلی، که هفته گذشته بعد از توافق با مسئولان استقلال به صورت اینترنتی قراردادش را تمدید کرد، به زودی به ایران برمی‌گردد. این مدافع بعد از تمدید قرارداد چند روز از مدیران استقلال مرخصی گرفت تا در کشور خود به امور شخصی‌اش برسد.

سیلوا به مسئولان باشگاه اعلام کرده بود که تا پایان هفته جاری به تهران برمی‌گردد و حالا او در راه بازگشت به ایران است.

این مدافع برزیلی استوری‌ای در فضای مجازی از خودش منتشر کرده که نشان می‌دهد در حال ترک برزیل است و بر اساس هماهنگی که میان باشگاه و سیلوا انجام شده او طی یکی دو روز آینده به تهران می‌رسد تا کارش را زیر نظر ریکاردو ساپینتو شروع کند.

حضور سیلوا در تمرینات استقلال اتفاق خوبی برای کادرفنی محسوب می‌شود؛ تمرینات این تیم طی روزهای گذشته با تعداد اندکی مدافع وسط برگزار شد و ساپینتو مجبور بود از برخی بازیکنان در پست غیرتخصصی دفاع وسط استفاده کند. به همین خاطر بازگشت سیلوا می‌تواند باعث تکمیل‌تر شدن نفرات در تمرین و قبل از اردوی این تیم شود.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین