کد خبر: ۳۱۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
شهره لرستانی رسما اعلام کرد؛
این بازیگر سینما و تلویزیون با تایید خبر تغییر جنسیتش گفت: از آنجایی که شرعا و عرفا دیگر من زن نیستم و طبق شرع اسلام و قانون جاری مملکت مراحل این تغییر طی ماه‌های آینده طی خواهد شد، امیدوارم بازهم بتوانم زیرسایه بزرگان سینمای ایران به مردم خدمت بکنم.
به گزارش ناطقان؛ شهره لرستانی بازیگر باسابقه سینمای ایران در یک پیام صوتی به حواشی مطرح شده پیرامون تغییر جنسیتش واکنش نشان داد و اعلام کرد: من ۵۶سال به هرحال با اسم شهره لرستاتی زندگی کردم و هنوز هم این نام در شناسنامه است تا بروم و قانونا آن را به مازیار لرستانی تغییر بدهم.

عکس تغییر جنسیت شهره لرستانی به مازیار لرستانی !


این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: از آنجایی که شرعا و عرفا دیگر من زن نیستم و طبق شرع اسلام و قانون جاری مملکت مراحل این تغییر طی ماه‌های آینده طی خواهد شد.

شهره یا مازیار لرستانی درخصوص آینده کاری‌اش نیز گفت: امیدوارم بازهم بتوانم زیرسایه بزرگان سینمای ایران به مردم خدمت بکنم و دردی که از کودکی با خود داشتم به درمان برسانم و شادی‌ام را در قالب دیگری به مردم منتقل کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین