کد خبر: ۳۱۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
معاون عملیات پلیس راهور پایتخت از اجرای تمهیدات ترافیکی برای برپایی هرچه باشکوه‌تر جشن عید غدیر در طول خیابان ولیعصر (عج) خبر داد.
ناطقان: سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی« شهر امن» درخصوص تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ در روز عید غدیر اظهار داشت: در روز عید غدیر مراسم ویژه ای به طول 10 کیلومتر در خط ویژه خیابان ولیعصر ( عج ) برگزار می‌شود که این مراسم نقاط مهمی چون میدان ولیعصر ( عج ) ، میدان ونک و جلوی پارک ملت و طول خیابان ولیعصر ( عج ) را شامل می‌شود.

 معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: این مراسم در خط ویژه ولیعصر (عج ) برگزار شده و جریان ترافیک در محدوده برگزاری این مراسم کاملا عادی و برقرار است.

وی ادامه داد: در واقع در مسیر جنوب به شمال خیابان ولیعصر ( عج ) ، ترافیک برقرار و در جریان است و ورودی و خروجی های آن باز بوده و هیچ منعی برای کسبه و صنوف که در آنجا مشغول کار و فعالیت هستند نداشته و جریان ترافیک و رفت و آمد کاملا برقرار است.

سرهنگ رازقی به تمهیدات ویژه پلیس اشاره و بیان داشت: به دلیل اینکه قرار است غرفه و موکب‌هایی در خط ویژه برپا شود خط ویژه در این مسیر مسدود و اتوبوس های خط 7 که در این مسیر از شمال به جنوب تردد می کنند به مسیر بزرگراه چمران هدایت شده و در مسیر جنوب به شمال جهت جابجایی شهروندان تاکسی های ون پیش بینی شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: راههای شرقی و غربی باز است و ورودی ها به خیابان ولیعصر ( عج ) منع تردد ندارند ولی در جاهایی که ازدیاد جمعیت باشد بصورت مقطعی مسیرها را مسدود و از محور همجوار و محور جانبی خودروها را هدایت خواهیم کرد.

وی افزود: کسانی که می خواهند در این جشن شرکت کنند با توجه به اینکه محدوده منطقه 6 و 3 ، بیشتر تجاری هست و خیابانهای اطراف آنها مانند خیابان طالقانی ، مطهری، بهشتی ، فاطمی ، حقانی و میرداماد محل های مناسبی برای پارک مراجعین است خودروهای خود را پارک کنند چرا که در این مسیرها تاکسی های ون جهت انتقال شهروندان به خیابان ولیعصر ( عج ) پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: محدودیت اضافی در این معبر نداریم وجریان ترافیک کاملا عادی بوده و ان شاء الله این جشن از نظر ترافیکی در نظم و انضباط خاصی برگزار می‌شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین