کد خبر: ۳۱۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
روزنامه نیویورک تایمز نوشت: بیمارستان های آمریکا بار دیگر با بیماران کرونایی پر شده است اما به اندازه کافی نیروی پرستار برای مراقبت از آنها وجود ندارد.
ناطقان: این روزنامه افزود: کارشناسان می گویند کمبود مزمن نیروهای پرستار در بخشی از مناطق این کشور وخیم تر بوده است و نشانه ها وخامت بیشتر اوضاع را نشان می دهد.

در هفته های اخیر شمار افراد بستری در بیمارستان های آمریکا افزایش یافت و میانگین مبتلایان به کرونا که در بیمارستان بستری هستند از ۳۹ هزار نفر فراتر رفته است. این بالاترین آمار از ابتدای مارس گذشته بوده که موارد ابتلا به اومیکرون افزایش یافت.

این افزایش ابتلاها بیشتر از نوع ویروس BA.۵ زیرسویه اومیکرون است که هنوز بهترین گزینه برای فرار از برخی آنتی بادی ها از عفونت ها یا واکسن های قبلی است.

با توجه به افزایش نیاز به خدمات پرستاری و مراقبت در مراکز درمانی، مسئولان بیمارستان ها می گویند با کمبود پرسنل مواجه هستند.

طبق نظرسنجی اخیر انجمن بهداشت و بیمارستان ماساچوست، نزدیک به ۱۴ درصد از مشاغل پرستاری در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های ماساچوست پر نشده است، کمبودی که از سال ۲۰۱۹ دو برابر شده است. این انجمن، بیش از ۵ هزار پست پرستاری پر نشده را در بیمارستان های این ایالت شناسایی کرده است.

بیمارستان ها با هدف از بین بردن این شکاف ها، برای استخدام های جدید مشوق های مالی ارائه می دهند، پرستاران آزاد بیشتری را جذب می کنند و در برخی موارد خدماتی را که کارکنان کافی برای ارائه آن ها ندارند، کاهش می  دهند.

مدیر اجرایی انجمن بیمارستان های فلوریدا نیز گفته است که کمبود نیروها در فلوریدا وخیم تر شده که این وضعیت در چند دهه اخیر بی سابقه بوده است.

مری میهو گفت که بخشی از مشکل، تعداد زیادی از پرستارانی بوده اند که مشاغل معمولی بیمارستان را ترک می کردند تا به عنوان پرستار موقت و قراردادی درآمد بیشتری کسب کنند. او گفت: «ما نرخ گردش مالی ۲۵ تا ۳۰ درصدی داریم که بالاترین نرخی است که در دهه‌هایی اخیر مشاهده کرده ایم.

نیویورک تایمز نوشت: پیش بینی می شود تقاضا برای پرستار رشد قابل توجهی در آمریکا داشته باشد و انجمن مک کینزی نیز در گزارش ماه مه خود پیش بینی کرده که آمریکا ممکن است با کاهش ۴۵۰ هزار پرستار تا سال ۲۰۲۵ مواجه شود.

به گزارش ایرنا، دکتر آنتونی فائوچی مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا گفت، افرادی که پیشتر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، مصونیت کمی در برابر نوع فرعی فعلی، BA.۵ خواهند داشت.

کارشناسان بهداشتی در سراسر جهان در هفته‌های اخیر درباره نوع جدید اومیکرون هشدار داده‌اند و آن را به دلیل توانایی در آلوده‌سازی مجدد افراد در عرض چند هفته ، یک سویه «موذی» عنوان می کنند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین