کد خبر: ۳۱۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
دفتر نخست وزیر عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد مصطفی الکاظمی و محمد بن زاید، رئیس امارات امروز(شنبه) در حاشیه نشست سران جده با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
ناطقان: به نقل از الفرات نیوز،  این دیدار پس از دیدار امروز مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق با رئیس جمهور آمریکا در حاشیه کنفرانس جده عربستان برگزار شد.

بر اساس بیانیه دفتر رسانه‌ای نخست‌وزیر عراق، در این نشست برخی پرونده‌های دوجانبه که مهمترین آنها همکاری در زمینه‌های اقتصادی و انرژی و راه‌های تثبیت، حفظ و توسعه آنها به گونه‌ای که باعث افزایش منافع مردم دو کشور در زمینه‌ها و سطوح مختلف شود،  مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

الکاظمی روز جمعه برای شرکت در نشست جده که با حضور سران شورای همکاری خلیج فارس و مصر، اردن و عراق و رئیس جمهوری آمریکا برگزار می‌شود وارد عربستان شد. وی جمعه شب با ولیعهد سعودی دیدار کرد.

الکاظمی قبل از سفرش به عربستان در کنفرانسی مطبوعاتی در پاسخ به اعتراضات داخلی گفته بود که در نشست جده بر مساله انرژی و آب و هوا تمرکز خواهد کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین