کد خبر: ۳۱۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
احسان علیخانی در واکنش به گمانه‌زنی‌ها درباره پایان «عصر جدید» به‌صورت غیرمستقیم مطرح کرد که سه گانه این برنامه را ساخته و اگر بخواهد ادامه پیدا کند باید اتفاقی بزرگتر و باشکوه‌تر رخ دهد.
ناطقان: احسان علیخانی شب گذشته ۲۵ تیرماه در قسمت اول ویژه برنامه فینال «عصر جدید» در واکنش به اینکه ادامه این برنامه را می‌سازد یا خیر گفت: ما به جایی رسیدیم که یا باید پذیرشی رخ بدهد که سراغ شاخه‌های متنوع دیگری برویم. این امری طبیعی است و کسی هم نمی‌تواند انکار کند. بله ملاحظاتی جدی وجود دارد و رشته‌هایی هست که دعوت کردن‌شان به اینجا سخت است و جنگ و دعوا و بحث دارد.

علیخانی در پاسخ به درخواست شرکت‌کنندگان مبنی بر ادامه این مجموعه هم عنوان کرد: من اعتقاد دارم عصر جدید در شبکه سه یک اتفاق بسیار بزرگ بود. ما اجراهایی از دختران در صحنه در حوزه موسیقی و ورزش و… دیدیم که در ۴۰ سال گذشته بی‌سابقه بود.

وی اضافه کرد: من در جایی که خانه‌ام است دنبال قهرمان بازی خاصی نیستم و شرایط مناسب باشد و بتوان کار خوب کرد انجام می‌دهیم چون فکر می‌کنم باید برای چشم و شعور بیننده احترام قائل باشیم. در جاهایی وارد دوراهی‌هایی می‌شویم که خیلی سخت است.

علیخانی درباره این برنامه گفت: سه گانه عصر جدید ساخته شده است و اگر قرار باشد فصل بعدی ساخته شود خیلی باید بزرگ‌تر و باشکوه‌تر باشد. رشته‌های متنوع‌تر باشد و دختر و پسر، زن و مرد در کنار هم باشند که حتماً به موقعش اتفاق خواهد افتاد.

فصل سوم «عصر جدید» امشب با معرفی برگزیدگان آرای مردمی، به پایان خواهد رسید و قهرمان این دوره نیز معرفی خواهد شد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین