کد خبر: ۳۱۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
سخنگوی پنتاگون در بیانیه‌ای اعلام کرد که وزیر دفاع آمریکا و همتای اوکراینی او درخصوص ارائه کمک‌های امنیتی به اوکراین و تازه‌ترین تحولات در میدان جنگ گفت‌وگو کردند.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه سخنگوی پنتاگون آمده است: «لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا و الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین با یکدیگر درخصوص برگزاری نشست مجازی ۲۰ ژوئیه "گروه تماس دفاعی اوکراین" به همراه شرکا و متحدان، گفت‌وگو کردند. همچنین، وزرای دفاع هر دو طرف پیرامون کمک‌های امنیتی به اوکراین به تبادل نظر پرداختند و از یکدیگر خواستند تا ارتباط نزدیک خود را حفظ کنند.»

طی این گفت‌وگو، رزنیکوف نیز آستین را نسبت به اتفاقات اخیر در اوکراین مطلع کرد.

همچنین در تاریخ ۱۵ ژوئن، پس از نشست "گروه تماس دفاعی اوکراین" در بروکسل در حاشیه گردهمایی وزرای دفاع ناتو، لوید آستین و مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در یک کنفرانس خبری در مورد حمایت‌های ارائه شده به ارتش اوکراین توضیحاتی را ارائه دادند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین