کد خبر: ۳۱۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
۸۷۵۳ نفر از حجاج و عوامل کاروان‌های ایرانی طی چند روز اخیر با ۳۰ پرواز از طریق فرودگاه جده و ۵ پرواز از فرودگاه مدینه، عربستان را به مقصد کشورمان ترک کردند.
ناطقان: اطلاعیه ستاد مکه مکرمه حاکیست تا پایان شب گذشته، ۲۱۴۰۰ زائر بیت‌الله الحرام در قالب ۱۷۵ کاروان در هتل‌های مکه اسکان دارند.

بنابر این گزارش، امروز ۱۴۴۶ زائر در قالب ۱۳ کاروان برای اقامت پنج روزه در جوار مسجدالنبی (ص) و زیارت حرم رسول اکرم (ص) و قبور ائمه بقیع (ع) راهی شهر مدینه منوره شدند.

با این حساب تعداد زائران حاضر در مدینه النبی (ص) به ۷۱۴۰ زائر افزایش یافت که در قالب ۶۳ کاروان در هتل‌های مدینه اسکان یافته‌اند.

همچنین ۱۶۱۹ نفر از زائران مدینه قبل در قالب ۱۲ کاروان از مکه مکرمه عازم فرودگاه جده شده و به میهن اسلامی بازگشتند. با آغاز پروازهای برگشت از فرودگاه مدینه، ۱۱ کاروان از زائران مدینه بعد با ۱۳۲۵ مسافر عازم کشورمان شدند.

بر اساس این اطلاعیه، تاکنون ۸۷۵۳ نفر از حجاج و عوامل کاروان‌ها با ۳۰ پرواز از طریق فرودگاه جده و ۵ پرواز از فرودگاه مدینه، عربستان را به مقصد کشورمان ترک کردند.

لازم به ذکر است، سهمیه ایران در حج تمتع ۱۴۰۱ حدود ۳۹۶۰۰ نفر اعلام شده است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین