کد خبر: ۳۱۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
طرح امداد خودرو ویژه اربعین از پانزدهم تا پایان شهریور ۱۴۰۱ در شهرهای مرزی و مسیرهای منتهی به مرز ایران و عراق در سراسر کشور اجرا می‌شود.
ناطقان:جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی شرکت‌های امداد خورو برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران در اربعین با حضور نمایندگان پلیس راهور فراجا، امداد خودروهای ایران خودرو و سایپا، گروه بهمن و رییس انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش در کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی برگزار شد.  

بر اساس مصوبات این جلسه، قرار است طرح امدادی ویژه اربعین از پانزدهم تا پایان شهریور ۱۴۰۱ در شهرهای مرزی و مسیرهای منتهی به مرز ایران و عراق در سراسر کشور اجرا شود.  

این خدمات ویژه اربعین و در داخل کشور ارائه خواهد شد. درحال حاضر تردد از مرزهای زمینی ایران و عراق با اتومبیل شخصی با محدودیت‌هایی مواجه است. هرچند کانون جهانگردی و اتومبلیرانی پیگیری تسهیل سفرهای جاده‌ای بین ایران و عراق است و در این‌باره با برخی استان‌های مرزی عراق مذاکراتی داشته است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین