کد خبر: ۳۱۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
خرید جدید استقلال تهران این فصل با پیراهن شماره هفت برای آبی‌پوشان به میدان خواهد رفت تا وارث یکی از محبوب‌ترین شماره‌های این تیم باشد.
ناطقان: پیمان بابایی که سابقه بازی در تیم‌های ماشین‌سازی، گسترش فولاد و سومقاییت جمهوری آذربایجان را هم در کارنامه خود دارد چندی پیش با عقد قرارداد ۲ ساله به استقلال پیوست. بابایی قرار است در کنار بازیکنانی مانند آرمان رمضانی، ارسلان مطهری، سجاد شهبازاده و کاوه رضایی در خط حمله استقلال حضور داشته باشد.

با قطعی شدن حضور بابایی در استقلال شماره پیراهن این بازیکن و چند خرید جدید استقلال مشخص شد. براساس تصمیم مسوولان باشگاه استقلال و علاقه بازیکن جدید این تیم، پیمان بابایی پیراهن شماره هفت استقلال را بر تن خواهد کرد. پیراهنی که هواداران آن را با درخشش فرهاد مجیدی در ۲ دهه اخیر به خاطر دارند.

پس از خداحافظی مجیدی بازیکنانی مانند بختیار رحمانی و مارکوس نیومایر این پیراهن را بر تن کردند که موفقیت چندانی به دست نیاوردند. همچنی در فصل گذشته این پیراهن به آرش رضاوند رسید که عملکرد ناامید کننده‌ای داشت و در نیم‌فصل از استقلال جدا شد و به فولاد خوزستان پیوست.

یکی از موفق‌ترین بازیکنان خارجی که این پیراهن را بر تن کرد شیخ دیاباته بود که به عنوان آقای گلی لیگ رسید.

همچنین پیراهن‌های شماره ۶ استقلال به محمد حسینی، شماره ۱۰ به سجاد شهباززاده، ۱۹ به رضا میرزایی، ۲۶ به امید حامدی‌فر و ۸۰ به محمدحسین زواری رسید.

منبع: مشرق
برچسب ها: وارث ، مجیدی ، استقلال
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین