کد خبر: ۳۱۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
رئیس کانون صرافان از کاهش سقف فروش ارز مسافرتی برای کشورهای با ویزا خبر داد.
ناطقان: سقف فروش ارز مسافرتی کم شد.

کامران سلطانی زاده با اعلام کاهش سقف فروش ارز مسافرتی برای کشورهای با ویزا اظهار کرد: سقف فروش ارز مسافرتی برای کشورهای با ویزا (هوایی ـ کد ۵۱) مبلغ ۵۰۰ یورو یا معادل آن به سایر ارزها تعیین شده و برای کشورها بدون ویزا نیز ۳۰۰ یورو یا معادل آن به سایر ارزها است.

وی افزود: متقاضیان و مسافرین خارج از کشور می‌توانند حسب نیاز خود خرید ارز مسافرتی با ارائه مدارک تعیین شده تا سقف ۵۰۰ یورو و یا ۲۰۰۰ یورو سرفصل سایر از طریق بازار توافقی اقدام کنند.

پیش از این نیز، بانک مرکزی در اواخر سال گذشته سهمیه ارز مسافرتی را کاهش داد و میزان فروش ارز توسط شرکت‌های صرافی بابت مسافرین بالای ۱۸ سال و یکبار در سال تا سقف مقرر برای کشورهای با ویزا به صورت هوایی معادل ۲۰۰۰ یورو، برای کشورهای بدون ویزا به صورت هوایی ۳۰۰ یورو و مسافرتی به صورت زمینی، ریلی و دریایی نیز ۳۰۰ یورو یا معادل آن به سایر ارزها را تعیین کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین