کد خبر: ۳۱۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از سوءتغذیه دو هزار و 500 کودک در سطح استان خبر داد و گفت : این تعداد تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دارند.
ناطقان:بهرام مرادی در جلسه هم افزایی و رفع مشکلات بیمه ای با مدیرکل بیمه سلامت استان اظهار داشت: کمیته امداد لرستان دارای 98 هزار خانواده با 210 هزار نفر تحت پوشش است که حدود 99درصد آن ها تحت پوشش بیمه سلامت می باشند که در این راستا 50 هزار نفر در صندوق شهری و ۱۶۰ هزار نفر از روستاییان می باشند که از خدمات بیمه سلامت بهره مند می شوند.

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با تأکید بر اینکه دو هزار و 500 کودک استان از سوءتغذیه رنج می برند افزود: طرح سوء تغذیه برای کودکان زیر 5 سال در دستور کار است و کودکانی که دارای سو تغذیه هستند با تایید وزارت بهداشت تحت پوشش قرار خواهند گرفت و حمایت‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در بحث بهداشت درمان فعالیت های متفاوتی برای جامعه هدف وجود دارد که در این زمینه آموزش های لازم در راستای ارتقا سطح بهداشت عمومی و فردی و ارتقا شاخص های بهداشتی برای مددجویان صورت گرفته است.

مرادی با اشاره به اینکه یک هزار و 374 نفر بیمار صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد وجود دارد گفت: جامعه هدف ما در وضعیت اقتصادی خوبی قرار ندارد و عدم آگاهی از ظرفیت قانونی مشکلی دیگری است که در این زمینه وجود دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین