کد خبر: ۳۱۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
رئیس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری مرد جوانی که در یک درگیری در محله مرتضی‌گرد دست به جنایت زده بود، خبر داد.
ناطقان: سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: تیرماه جاری، رسیدگی به پرونده قتل یک مرد جوان در منطقه مرتضی‌گرد در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: یک مرد افغانستانی همراه با دوستان خود به دلیل اختلافات شخصی به کارگاه مورد نظر مراجعه کردند و پس مشاجره لفظی با ضربات چاقو مرد جوانی را به قتل رسانده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، قاتل چندی قبل در کشور افغانستان با مقتول درگیر شده و این جنایت به دلیل اختلافات شخصی و با انگیزه انتقام جویی رخ داده است.

گودرزی افزود: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی هنگامی که متوجه شدند صحنه وقوع نزاع به دوربین مداربسته مجهز است، به بازبینی فیلم آن پرداختند و لحظه به لحظه صحنه جنایت را مشاهده کردند که در ادامه هویت قاتل شناسایی شد.

وی اظهار کرد: کارآگاهان به دنبال دریافت هویت قاتل با رصدهای اطلاعاتی گسترده و تحقیقات ویژه شبانه روزی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر قتل مرد جوان به دلیل اختلافات شخصی در منطقه مرتضی‌گرد اعتراف کرد.

گودرزی خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضائی متهم جهت کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین