کد خبر: ۳۱۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
پنتاگون اعلام کرد، وزیر دفاع ایالات متحده به برزیل می‌رود تا در یک نشست امنیتی در نیمکره غربی شرکت کند.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پنتاگون در بیانیه‌ای اعلام کرد: لوید آستین وزیر دفاع ایالات متحده ۲۵ ژوئیه سال جاری میلادی (دوشنبه سوم مرداد) برای شرکت در یک نشست امنیتی در نیمکره غربی عازم برزیل می‌شود.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: ژنرال آستین نخست به مرکز فرماندهی جنوبی ایالات متحده واقع در "دورال"، فلوریدا می‌رود تا با ژنرال لائورا ریچاردسون، فرمانده قرارگاه جنوبی آمریکا دیدار کند. سپس برای شرکت در پانزدهمین کنفرانس وزرای دفاع کشورهای قاره آمریکا به برزیل عزیمت می‌کند.

پنتاگون در ادامه بیانیه خود همچنین ذکر کرده است: در این کنفرانس ژنرال آستین قرار است در مذاکرات نیمکره غربی درباره بازدارندگی یکپارچه، دفاع سایبری، زنان، کمک‌های بشردوستانه و واکنش به بلایای طبیعی با مقام‌های شرکت‌کننده گفت‌وگو کند.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: ژنرال آستین قرار است نشست‌های دو جانبه‌ای را با چند تن از همتایانش از کشورهای قاره آمریکا داشته باشد. این کنفرانس با حضور مقام‌های ارشد دفاعی کشورهای شرکت‌کننده بازتاب تعهد عمیق ایالات متحده برای همکاری در کنار شرکای منطقه‌ای به منظور ترسیم دیدگاه مشترک در زمینه نیمکره غربی با شکوه، با عظمت، امن و دموکراتیک است.

وزارت دفاع ایالات متحده همچنین در بیانیه خود آورده است: ژنرال آستین همچنین نشست‌های دو جانبه‌ای را با چند تن از همتایانش از کشورهای شرکت‌کننده خواهد داشت و بر نقش نیروهای مسلح در جوامع دموکراتیک شامل احترام به حقوق غیرنظامیان، روندهای دموکراتیک و حقوق بشر تاکید خواهد کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین