کد خبر: ۳۱۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
بنا به گفته مدیرکل بنیاد مسکن فارس، سیل روز گذشته استهبان خارج از محدوده شهری و روستای رخ داده و آسیبی به هیچ یک از واحدهای مسکونی وارد نشده است.
ناطقان: روز گذشته حوالی ساعت ۱۸:۳۰ در استهبان استان فارس در بالادست رودخانه طغیان ایجاد شد که گردشگران و افرادی که در حریم رودخانه بودند ناگهان با سیل مواجه شدند. در این حادثه، سیل تعدادی خودرو را با خود برد و تا کنون مرگ ۲۱ نفر و مفقودی ۲ تن تایید شده است.

اما آنطور که مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس گفته است سیل استهبان خارج از محدوده شهری و روستایی رخ داده است و بنابراین به هیچیک از واحدهای مسکونی شهری و روستایی آسیبی وارد نشده. عطاالله زمانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آمادگی بنیاد برای کمک به دستگاه‌های امدادرسان خبر داد.

وی افزود: هلال احمر و ستاد مدیریت بحران در منطقه حضور پیدا کردند و بنیاد مسکن استان نیز آمادگی دارد تا با درخواست مدیریت بحران چنانچه نیازی به امدادرسانی بیشتر باشد همکاری لازم را داشته باشد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: سیل ، استهبان ، آسیب ، خانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین