کد خبر: ۳۱۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
در حالی که رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرده با اوج گیری کرونا پروتکل‌ها در ورزش از سر گرفته خواهد شد، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران معتقد است که هنوز دستورالعمل یا بخشنامه‌ای در خصوص محدودیت‌های ورزشی به این اداره کل ابلاغ نشده است.
ناطقان: در حالی که غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی هفته گذشته (۲۵ تیر) اعلام کرده بود با اوج‌ گرفتن مجدد شیوع ویروس کرونا در کشور، پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده پابرجاست و تمامی فعالان در حوزه ورزش مکلف و موظف به اجرای آن هستند، در غیر این صورت با متخلفان برخورد می‌شود.

علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان این که دستورالعمل یا بخشنامه‌ای در خصوص محدودیت‌های ورزشی ابلاغ نشده است، اظهار کرد: با توجه به این که ابلاغیه‌ای از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی به استان تهران مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کلیه مجموعه‌های ورزشی اعم از دولتی و خصوصی ارسال نشده، هیچ محدودیت ورزشی نخواهیم داشت.

وی گفت: تا به امروز هیچ بخشنامه‌ای برای تعطیلی فعالیت‌های ورزشی پایتخت از سوی فدراسیون ورزشی پزشکی به ما ارسال نشده و دستورالعملی در این زمینه برای تعطیلی فعالیت‌های ورزشی پایتخت نیست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در حالی به این موضوع اشاره می‌کند که « هیچ محدودیت ورزشی در استان تهران نخواهیم داشت» که رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در این خصوص تاکید دارد که پروتکل های بهداشتی تدوین و ابلاغ شده در رابطه با رشته‌های ورزشی مختلف کماکان به قوت خود باقی است و همگی موظف به رعایت این دستورالعمل‌ها هستند و باید بر اساس اصلاحیه طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید -۱۹ در شهرهای کشور عمل کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین