کد خبر: ۳۱۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند سه نفره سارقان بازار آهن خبر داد.
ناطقان: سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به دو پرونده سرقت از بازار آهن و دستگیری سارقان باتری خودرو در شهرستان ری که در روز گذشته به سرانجام رسید، اظهارکرد: درپی وقوع یک فقره سرقت از کارگاه تولیدی در بازار آهن مکان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار ماموران کلانتری ۱۳آبان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که سه سارق با همکاری یکدیگر سرقت را انجام داده‌اند، افزود: در شاخه دیگری از بررسی‌های پلیس هویت و مخفیگاه سارقان شناسایی شد کهاین افراد پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: همچنین محل دستگیری این افراد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان تعدادی از اموال مسروقه کشف شد. کارشناسان ارزش ریالی اموال دزدیده شده را سه میلیارد ریال اعلام کردند. متهمان نیز در پیگیری‌های انتظامی به جرم خود معترف شدند و هر سه برای گذراندن مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.
باتری‌دزد خودروهای سواری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه با اشاره به دستگیری سارق باتری خودرو در محله ۱۳ آبان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باتری خودرو در محدوده محله ۱۳ آبان بررسی موضوع سریعاً در دستورکار عوامل کلانتری این محله قرار گرفت و تیم عملیات کلانتری با بازبینی دوربین‌های مداربسته مشخصات ظاهری سارق را به دست آورده و در اختیار عوامل گشت کلانتری قرار دادند.

جلیلیان تصریح کرد: سرانجام روز گذشته ماموران در حال گشت‌زنی بودند که فردی را در حال باز کردن در کاپوت مشاهده کردند. وی به محض رویت ماموران سریعاً از محل متواری شد که پس از طی مسافتی ماموران او را متوقف و دستگیر کردند. متهم در ادامه به جرم خود اعتراف کرد. همچنین با انجام تحقیقات تاکنون چهار مالباخته متهم را شناسایی کردند و سارق نیز با پرونده متشکله روانه دادسرا شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین