کد خبر: ۳۱۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۳
بسیاری از افراد به جای اینکه بخواهند فرش شان را هر ساله بشویند به فکر راهکارهای بهتری می‌افتند تا بتوانند به هدف برق انداختن فرش بدون شستن برسند.
ناطقان: اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که در مورد برق انداختن فرش بدون شستن چیزی نمی‌دانید بهتر است در ادامه با ما باشید تا مهارت لازم را در این زمینه کسب کنید.
جارو کشیدن فرش و موکت

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مواردی که می‌تواند به نو کردن فرش کمک کند و سبب حفظ زیبایی اولیه فرش شود، جارو کردن مرتب فرش است. دقت داشته باشید جارو کردن باید منظم و اصولی صورت پذیرد که در اینجا استفاده از جارو برقی می‌تواند موثرتر باشد. برای اینکه دکور خانه خود را زیبا کنید به مطلب در خانه خود گلدان‌های رنگی بسازید! سر بزنید.

برق انداختن فرش بدون شستن
لکه‌گیری فرش

اگر روی گوشه‌هایی از فرش شما لکه‌ای بیفتد، برای شستن آن ابتدا باید نوع لکه را بشناسید. سپس از محلول مناسب با آن استفاده کنید تا به راحتی پاک شود. در ادامه با مهم‌ترین لکه‌ها و محلول متناسب با آن‌ها آشنا می‌شوید:

    پروتئین: لکه‌های حاصل از مواد پروتئین‌دار مانند خون ، تخم‌مرغ که برای زدودن آن‌ها باید از محلول سرکه سفید، صابون و نمک در آب ولرم استفاده کنید.
    دوده: فقط کافیست مقداری نمک روی آن قسمت ریخته و پس از ساعتی آن را با جاروبرقی پاک کنید.
    جوهر: ماست کم‌چرب بهترین حل‌کننده جوهر است، ماست را چند بار روی لکه بریزید و جمع کنید تا کاملا پاک شود.
    لکه‌های غلیظ لکه‌هایی مانند قهوه که به راحتی پاک نمی‌شوند را بهتر است با محلولی قوی‌تر پاک کنید. برای این کار نوشابه را با آب مخلوط کنید.
    نیکوتین: تنباکوها را فقط می‌شود با گلیسیرین پاک کرد. مقدار کمی از آن را روی لکه بریزید و آرام تمیز کنید و در مرحله دوم گلیسیرین را به همراه مایع پاک‌کننده روی لکه ریخته و سی دقیقه صبرکنید و سپس آب‌کشی کنید.
    روغن: برای از بین بردن آثار چربی تکه‌ای پارچه روی آن بگذارید و سپس اتو را با حرارت متوسط روی آن قرار دهید و خوب آن را گرم کنید و سپس شستشو دهید.
    مواد چسبنده: لکه‌های مواد چسبنده مانند آدامس و موم را باید به‌وسیله یخ جدا کرد. یخ را در پارچه‌ای بپیچید و آن را روی محل لکه بگذارید تا کاملا خشک شود. سپس به راحتی با قاشق یا پشت چاقو آن را از فرش جدا کنید.

برق انداختن فرش بدون شستن
استفاده از شامپو فرش برای برق انداختن فرش بدون شستن

به‌طور حتم یکی از مهم‌ترین مواردی که در مبحث برق انداختن فرش بدون شستن وجود دارد، استفاده از محلول‌هایی مانند شامپو فرش است. طبیعتا این امر راه‌حلی است که در ذهن تمامی افراد وجود دارد. دقت داشته باشید اگر شامپو فرش کشیدن سطوح با اصول خاص خودش انجام نشود قطعا آنچه انتظار می‌رود به‌دست نخواهد آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین