کد خبر: ۳۱۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
آیین رونمایی از فیلم مستند «تماشاگر بهار» همزمان با پاسداشت رضا رویگری، هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون برگزار می‌شود.
ناطقان: همزمان با پاسداشت رضا رویگری آیین رونمایی فیلم مستند «تماشاگر بهار» که در شبکه مستند سیما تولید شده است، چهارشنبه ـ پنجم مرداد ماه ـ برگزار می‌شود.

کامبیز مهبوتی، کارگردان و کارشناس تئاتر ضمن اعلام این خبر توضیح داد: این‌ مراسم فردا، پنجم مرداد ماه ساعت ۱۶ در سالن همایش های صداوسیما برگزار می‌شود و جا دارد از زحمات مدیر شبکه مستند، محسن یزدی و مدیر تولید این شبکه ابوالقاسم ناصری که در تهیه و تولید این مستند همکاری مستمری داشته‌اند، قدردانی کنیم.

وی تاکید کرد: رضا رویگری بازیگر توانمندی است که در همه عرصه‌ها به‌خصوص تئاتر خوش درخشیده است و همکارانم تلاش کرده‌اند تا در مستند «تماشاگر بهار» گوشه‌ای از زندگی هنری ایشان را به روایت خود این هنرمند به تصویر بکشند.

مبهوتی یادآور شد: خوب است که این بزرگداشت ها برای پیشکسوتان به صورت منظم برگزار شود تا در زمان حیات ایشان از حضور موثر و هنرمندانه آنان به درستی قدردانی کرده باشیم.

به گزارش ایسنا، ابوالفضل محمدباقر تهیه کننده، ابوالفضل توکلی کارگردان، ابوالفضل علایی تصویر بردار و وحید نوروزی صدابردار فیلم مستند تماشاگر بهار هستند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین