کد خبر: ۳۱۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
در ادامه تحریم‌های مداوم کشورهای غربی علیه مسکو، دولت انگلیس اعلام کرد به علت عملیات نظامی روسیه در اوکراین، ده‌ها نفر از مقامات دولت روسیه را به فهرست‌های تحریم‌ها اضافه کرده است.
ناطقان: به نقل از رویترز، در ادامه تحریم‌های کشورهای غربی علیه روسیه، دولت انگلیس روز سه‌شنبه اعلام کرد ۴۲ نفر از مقامات دولت روسیه را به فهرست تحریم‌های خود علیه مسکو اضافه کرده است.

به نوشته رویترز، این تحریم‌ها که شامل ممنوعیت سفر و توقیف دارایی‌ها می‌شود، علیه برخی فرمانداران و مقامات مناطق مختلف روسیه اعمال شده است.

رسانه‌های روسی می‌گویند که وزیر دادگستری این کشور هم در این فهرست تحریمی قرار دارد.

از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، آمریکا و کشورهای غربی برای توقف پیشروی نیروهای ارتش روسیه، علاوه بر حمایت‌های سیاسی و ارسال تسلیحات پیشرفته به اوکراین، در چند ماه اخیر تحریم‌های شدیدی علیه مسکو اعمال کرده‌اند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین