کد خبر: ۳۱۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
مصطفی دارایی نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان تهران: به دلیل فراوانی و گرمای هوا، قیمت انواع میوه در میادین ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش داشت.
ناطقان: آقای دارایی نژاد در گفتگو با برنامه رادیویی شروع تازه، با بیان اینکه امسال کیفیت میوه‌ها بالاتر رفته و میزان تولید رشدی بین یک و نیم تا ۲ برابر داشته است، افزود: شب گذشته حدود ۱۵ هزار تن میوه در میادین میوه و تره بار و عمده فروشان توزیع شد که ۸ هزار تن آن تحویل ۲۶۰ غرفه‌ی میدان‌های اقماری شهرداری تهران شد و مازاد آن نیز به سایر شهرستان‌ها ارسال شد.

او گفت: امسال با توجه به فراوانی محصول و گرمای هوا شاهد افت قیمت‌ها بین ۲۰ تا ۳۰ درصد هستیم.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران افزود: هر ساله با فرارسیدن ایام محرم الحرام و پخش نذورات، بیشتر توجهات به سمت سیب زمینی و پیاز می‌رود که الحمدلله این دو محصول به اندازه کافی موجود است. همچنین سایر میوه جات و صیفی جات نیز به اندازه کافی در بازار وجود دارد.



منبع: خبرگزاری صدا و سیما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین