کد خبر: ۳۱۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از پاکسازی منطقه فرحزاد تهران از معتادان متجاهر خبر داد.
ناطقان: سرهنگ ضرغام آذین با اشاره به پاکسازی محله فرحزاد با دستور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت و با همکاری شهرداری تهران، اظهار کرد: منطقه فرحزاد تهران از سال‌ها قبل، محل تجمع معتادان متجاهر شده بود که در اقدامی این منطقه از معتادان متجاهر و فروشنده مواد مخدر پاکسازی و در این منطقه به منظور برقراری و استقرار امنیت و جلوگیری از بازگشت آن به وضعیت قبلی، تعداد پنج عدد کیوسک پلیس مستقر شد.

وی با اشاره به حضور ۲۴ ساعته ماموران پلیس در منطقه فرحزاد بیان کرد: منطقه فرحزاد منطقه ییلاقی و خوش آب و هوایی است که می‌تواند محل مناسبی برای تجمع و حضور شهروندان برای گذران اوقات فراغت در روزهای تعطیل باشد.

سرهنگ آذین با قدردانی از همراهی و همکاری شهرداری تهران در انجام این مأموریت بیان کرد: برای گسترش و تثبیت امنیت و آرامش این منطقه لازم است که سازمان‌های مربوطه از جمله شهرداری امکانات رفاهی تفریحی لازم را برای شهروندان فراهم آورند. اقداماتی نظیر استقرار وسایل ورزشی و وسایل بازی و سرگرمی برای کودکان و ارائه مواد غذایی و تنقلات، لازم و ضروری به نظر می‌رسد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین