کد خبر: ۳۱۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
استاندار تهران در بازدید از مناطق آسیب دیده فیروزکوه گفت: سیلاب روز گذشته منطقه حبله رود ۹ فوتی، ۱۶ مفقودی و ۱۲ مصدوم داشت خوشبختانه ۱۰ مصدوم به صورت سرپایی درمان و دو نفر به بیمارستان منتقل شدند.
ناطقان: عصر روز پنج شنبه موج دوم سیلاب و طوفان شهرستان های دماوند و فیروزکوه را در برگرفت.

استاندار تهران امروز در بازدید از مناطق آسیب دیده شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: سیلاب روز گذشته منطقه حبله رود ۹ فوتی، ۱۶ مفقودی و ۱۲ مصدوم داشت خوشبختانه ۱۰ مصدوم به صورت سرپایی درمان و دو نفر به بیمارستان منتقل شدند.

وی گفت: علت تاخیر در امدادرسانی اولیه به این مناطق هم بسته شدن راه های اصلی و دسترسی به این روستا ها بود.

سیلاب فیروزکوه ۹فوتی، ۱۶ مفقودی و ۱۰ مصدوم داشت

استاندار تهران بیان کرد: از شهرداری ها و تمام دستگاه های اجرایی درخواست بسیج امکانات و نیروها را داریم تا در کوتاه ترین زمان خدمات به این منطقه ارایه بدیم.

امروز صبح استاندار تهران با حضور در شهرستان فیروز کوه و تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران استان به بررسی نحوه امدادرسانی به روستای حبله رود پرداخت و سپس به صورت میدانی از منطقه بازدید کرد.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین