کد خبر: ۳۱۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
به دلیل شرایط جوی اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی و لزوم حفظ سلامت و سفر ایمن شهروندان، واحد بهره‌برداری مترو منطقه اصفهان، فعالیت مترو را در روز جمعه هفتم مرداد ماه تعطیل اعلام کرد.
ناطقان: به دلیل شرایط جوی اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی و لزوم حفظ سلامت و سفر ایمن شهروندان، واحد بهره‌برداری مترو منطقه اصفهان، فعالیت مترو را در روز جمعه هفتم مرداد ماه تعطیل اعلام کرد.

همچنین شب گذشته نیز مترو اصفهان، بنا بر وضعیت غیر قابل پیش‌بینی شرایط جوی و آب‌گرفتگی احتمالی معابر در ورودی‌های ایستگاه‌های مترو، تعطیل بود‌.

بنا بر اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان و براساس پیش‌بینی هواشناسی، بارش‌های رگباری ناشی از فعالیت جریان‌های مونسون اقیانوس هند از روز پنجشنبه در اصفهان آغاز شده و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین