کد خبر: ۳۱۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران گفت: با توجه به وقوع سیلاب‌های متعدد در مناطق مختلف کشور در روزهای اخیر و وارد شدن آسیب‌هایی به برخی از خطوط ارتباطی یا قطع برق در برخی از مناطق، با تلاش کارکنان شرکت مخابرات در مناطق مختلف کشور، ارتباطات در وضعیت پایدار است.
ناطقان: محمدرضا بیدخام اظهار کرد: با توجه به ضرورت پایداری ارتباط مخابراتی در مواقع حساس و بحرانی و با در نظر گرفتن مسیرهای جایگزین در زمان‌های بحرانی، با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در این حوزه وضعیت ارتباطات مخابراتی کشور پایدار است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: همچنین با توجه بازدیدهای میدانی و ارزیابی‌های فنی توسط حوزه‌های مرتبط مخابراتی در سراسر کشور آمادگی لازم به صورت ۲۴ ساعته در پایداری زیرساخت‌های ارتباطی و ارائه خدمات به مردم و تیم‌های امدادی امکان‌پذیر است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین