کد خبر: ۳۱۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
رئیس دانشگاه تهران در احکام جداگانه‌ای "مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی"، "مدیرکل امور خوابگاه‌ها" و "مدیر کل امور مالی" این دانشگاه را منصوب کرد.
ناطقان: دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران طی این احکام، "دکتر محمدرضا اسمعیلی گیوی" دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران را به عنوان مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی، "دکتر مصطفی اویسی" دانشیار دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی را به عنوان مدیرکل امور خوابگاه‌ها و "رعنا نوفرستی" معاون سابق اداره کل مالی دانشگاه را به عنوان مدیرکل امور مالی دانشگاه تهران منصوب کرد.

رییس دانشگاه تهران در حکم انتصاب مدیرکل جدید برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی دانشگاه تهران چند ماموریت را به این شرح متذکر شده است: ایجاد و بازنگری رشته‌ها و گرایش‌های جدید با رویکرد تحولی، متناسب با نیازهای بازار و جامعه در قالب طرح جامع آمایش رشته‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت شورای برنامه‌ریزی دانشگاه، سنجش و نظارت بر اجرای برنامه‌های آموزشی به منظور ارتقا اثربخشی و کیفیت آموزشی دانشگاه، تعیین ظرفیت‌های پذیرش دانشجو متناسب با نیازسنجی‌ها و ارزیابی ظرفیت گروه‌های آموزشی، انجام امور مربوط به نیازسنجی و فعالیت‌های مرتبط با جذب، استخدام و تمدید قراردادهای اعضای هیأت علمی در چارچوب سیاست‌های هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه و همچنین استفاده حداکثری از سامانه‌های فناوری اطلاعات برای تحقق تحول آموزشی.

دکتر مقیمی همچنین در حکم انتصاب مدیرکل جدید امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران بر برنامه‌ریزی و اتخاذ راهکارهای مناسب خدمت‌رسانی بهینه در راستای اسکان مناسب دانشجویان و توسعه فضای خوابگاهی، مطالعه، بررسی و شناسایی کمبودها و معضلات خوابگاه‌ها و چاره‌اندیشی در مورد حل مشکلات و ایجاد تسهیلات لازم برای دانشجویان و زمینه‌سازی رشد و تقویت نشاط علمی و دینی و حمایت از فعالیت‌های جمعی دانشجویان تاکید کرده است.

رئیس دانشگاه تهران در حکم مدیرکل جدید امور مالی دانشگاه، مواردی نظیر اجرای دقیق آئین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، روش‌ها و بخشنامه‌های مربوط به امور مالی و ابلاغ به واحدهای ذیربط، بررسی و کنترل درآمدها، هزینه‌ها و اندوخته‌ها، نظارت بر حسن انجام عملکرد و فعالیت‌های حسابداری واحدهای مختلف دانشگاه و کلیه امور مالی سازمان با رعایت مقررات و قوانین را مورد تاکید قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، پیش از این، دکتر نوری یوشانلویی در سمت مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی، دکتر علیرضا وجهی به عنوان سرپرست اداره کل امور خوابگاه‌ها و دکتر آرش تحریری در سمت مدیرکل امور مالی دانشگاه تهران حضور داشتند که رئیس دانشگاه در نامه‌های جداگانه‌ای، تلاش‌های این مدیران در طول دوران مسئولیت را شایسته تقدیر دانسته است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین