کد خبر: ۳۱۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
رئیس جمعیت هلال احمر آخرین وضعیت امداد رسانی به مناطق سیل زده در 24 استان کشور را تشریح کرد.
ناطقان: پیر حسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در بخش خبری 14 با اشاره به آخرین وضعیت امداد رسانی به مناطق مختلف کشور، بیان داشت:‌در 24 استان عملیات جستجو و امداد را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد:‌بیشترین عملیات نجات در استان تهران و به خصوص در زرین دشت فیروزکوه است که همچنان ادامه دارد؛ ضمن اینکه بارشها سبب بسته شدن برخی جاده ها شده بود که بازگشایی شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود:‌مصدومان سیل اخیر توسط بالگرد  به کمک امدادگران منتقل شدند؛ضمن اینکه از راه ریلی نیز نیروهای امدادی و اقلام زیستی و مادادی به مناطق سیل زده اعزام شده است.

کولیوند خاطرنشان کرد:‌حدود 690 تیم در کل کشور در حال امداد رسانی هستند و در برخی استانها عملیات جستجو پایان یافته و در برخی استانها هنوز ادامه دارد.

وی متذکر شد:‌ برخی افراد در نتیجه جستجو زنده نجات پیدا کردند و همکاری خوبی با گروههای جهادی، بسیج و سپاه وجود دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر ابراز کرد:‌با تدبیر رئیس جمهور در آخرین روزهای سال گذشته انبارهای امداد و تجهیزات مورد نیاز تامین شد و مردم اصلا نگران اقلام زیستی نباشند و به اندازه کافی تامین شده است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین