کد خبر: ۳۱۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش شوردوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران خواهند پرداخت.
ناطقان: جلسه علنی امروز ( یکشنبه) مجلس شورای اسلامی لحظاتی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی ‌و سیاست خارجی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و مجمع مجالس آسیایی در رابطه با حقوق، مزایا و مصونیت‌های دبیرخانه دایمی مجمع مجالس آسیایی، بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح قانون یکپارچه‌سازی داده‌ها و اطلاعات ملی (اعاده شده از شورای نگهبان )، بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه توسعه مناطق آزاد تجاری- صنعتی گیلان(انزلی) (اعاده شده از شورای نگهبان)، بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوقهای بازنشستگی و بررسی گزارش شوردوم کمیسیون اقتصادی در موردطرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار دارد.

همچنین بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی (در اجرای ماده(100) آیین نامه مجلس با اولویت در دستور قرار گرفت)، بررسی گزارش نهایی کمیسیون صنایع و معادن در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان از دیگر مواردی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز خود به بررسی آن خواهند پرداخت.

انتخاب یک نفر از کمیسیون صنایع و معادن جهت عضویت در شورای اجرایی فناوری اطلاعات، انتخاب یک نفر از کمیسیون صنایع و معادن جهت عضویت در شورای عالی معادن، انتخاب یک نفر از کمیسیون صنایع و معادن جهت عضویت در شورای عالی فضایی و ادامه رسیدگی بررسی تقاضای استرداد لایحه ایجاد مناطق آزادتجاری-صنعتی سرخس- دوغارون و مازندران از دیگر مواردی است که در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین