کد خبر: ۳۱۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از شهادت مامور پلیس در کرمانشاه در حین درگیری با اراذل و اوباش مسلح خبر داد.
ناطقان: سردار علی اکبر جاویدان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر روز گذشته و پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور سه نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار مسلح در قهوه خانه‌ای واقع در خیابان حداد عادل کرمانشاه، تیمی از مأموران کلانتری ۱۵ شریعتی راهی محل شدند.

وی افزود: پس از حضور پلیس در محل میان مأموران و اراذل و اوباش درگیری ایجاد می‌شود که در این حین متأسفانه سروان مهدی دامن باغ مورد اصابت گلوله یکی از اراذل قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل می‌آید.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این درگیری همچنین یکی از سربازان وظیفه نیز زخمی و سریعاً به مراکز درمانی منتقل می‌شود که خوشبختانه حال وی مساعد است.

جاویدان همچنین از دستگیری ۲ نفر در این راستا از جمله عامل اصلی شهادت سروان شهید دامن باغ خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری عامل سوم درگیری با جدیت از سوی پلیس ادامه دارد.

وی با تبریک و تسلیت شهادت سروان دامن باغ و تجلیل از شهامت و رشادت وی برای امنیت بخشی در جامعه، تصریح کرد: همکاران ما در برخورد با اراذل و اوباش مصمم بوده و در این راستا حاضرند مانند این همکار وظیفه شناس جان خود را فدا کنند.

گفتنی است، شهید مهدی دامن باغ متولد ۱۳۶۰ بود و از وی ۲ فرزند پسر و دختر به یادگار مانده است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین