کد خبر: ۳۱۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
سازمان ملل در گزارشی با اعلام اینکه در سال گذشته یک و نیم میلیون نفر در سراسر جهان به ایدز مبتلا شدند، از افزایش موارد ابتلا به این ویروس ابراز نگرانی کرده است.
ناطقان: سازمان ملل متحد می‌گوید به‌طور میانگین در سال گذشته‌ی میلادی هر دو دقیقه یک دختر نوجوان یا زن جوان به ایدز مبتلا شده است.

براساس گزارش منتشر شده در نیویورک تایمز تقریباً ۴۰ میلیون نفر در سراسر دنیا در حال دست‌وپنجه نرم کردن با ایدز هستند و حدوداً ۱۰ میلیون نفر ازجمله نیمی از کودکان مبتلا به ایدز به روش درمانی دسترسی ندارند.

بااین‌حال در دو سال اخیر مشکلات مردم بسیار بیشتر شده و این گفته به‌ویژه درباره‌ی افرادی که در کشورهای دارای درآمد کم یا متوسط زندگی می‌کنند صادق است. مشکلات دو سال گذشته روی فرایند تشخیص و پیشگیری از ایدز آثار منفی زیادی گذاشته است.



منبع: آنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین