کد خبر: ۳۱۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به ادامه هشدار سطح قرمز و آماده باش در استان به دلیل وقوع سیلاب و تندباد، گفت: پدیده مونسون در خوزستان دیروز شنبه ۲۰ شهرستان را تحت تاثیر قرار داد که منجر به کشته شدن سه نفر و مصدوم شدن ۹ نفر و خسارت به تاسیسات برق، آب، منازل و بخش کشاورزی شد.
ناطقان: شهاب صدیقی بیان کرد: با توجه به تداوم فعالیت پدیده مونسون در خوزستان، هشدار سطح قرمز و حالت آماده باش در همه شهرستان‌ها تا فردا دوشنبه  ادامه دارد.
 

وی افزود: طبق پیش بینی هواشناسی، سامانه مونسون امروز یکشنبه در شهرستان‌های شمالی، شمال شرق، شرق، جنوب شرق و مرکز (همه شهرستان‌ها غیر از غرب استان) فعال خواهد بود، بنابراین شاهد وقوع بارندگی شدید، سیلاب، تندباد و گرد و غبار در شهرستان‌های این ناحیه از جمله اندیکا، ایذه، دزپارت، باغملک، رامهرمز، هفتکل، لالی، شمال دزفول، هندیجان و به ویژه اهواز، کارون، رامشیر، ماهشهر، امیدیه و شادگان خواهیم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین