کد خبر: ۳۱۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
با توجه به محرومیت امید عالیشاه در اولین بازی پرسپولیس ،علیرضا بیرانوند در بازی با ذوب آهن کاپیتان پرسپولیس خواهد بود.
ناطقان: احتمال این که یحیی گل محمدی در اولین بازی تیمش از کمال کامیابی نیا استفاده کند خیلی کم است و با توجه به محرومیت امید عالیشاه باید علیرضا بیرانوند را کاپیتان اول پرسپولیس در شروع لیگ جدید دانست.

پرسپولیس ۲۲ مرداد ماه در اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود و خیلی ها منتظر رونمایی از ترکیب جدید و جذاب این تیم هستند که پر از ستاره های ریز و درشت است. بازیهای این دو تیم در چند سال اخیر کم جنجال نداشته و امسال هم هنوز لیگ شروع نشده بر سر سینا اسدبیگی دو تیم به اختلاف خوردند اما بهرحال گل محمدی که خودش سابقه کار در ذوب آهن را دارد و اتفاقا آنجا خوب نتیجه گرفته بود، خیلی امیدوار است هر سه امتیاز این بازی را کسب کرده و لیگ جدید را با پیروزی استارت بزند.

در این راه علیرضا بیرانوند هم می تواند به عنوان شماره یک و کاپیتان پرسپولیس نقشی ویژه داشته باشد. او در واقع جانشین سیدجلال در پرسپولیس به عنوان کاپیتان اول در اولین بازی فصل می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین