کد خبر: ۳۱۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه گزارش مالی و عملکردی شرکت ملی نفت ایران به مجلس با قید فوریت شد.
ناطقان: فریدون حسنوند در نامه‌ای به وزیر نفت با تعیین مهلت یک هفته‌ای، خواستار تسریع در ارائه گزارش مالی و عملکردی شرکت ملی نفت ایران و سایر شرکت‌های تابعه به مجلس شورای اسلامی شد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

《جناب آقای مهندس اوجی

وزیر محترم نفت

با سلام و احترام

مستند به بند(ش) تبصره (۲ )قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، وزارت نفت مکلف است اطلاعات مالی و عملکردی شرکت ملی نفت ایران و سایر شرکت های تابعه خود، اعم از صورت های مالی، پایان دوره ای (حسابرسی شده) و میان دوره‌ای مربوط به سال های ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و۱۴۰۱ و همچنین  گزارش تحقق منابع و مصارف، میزان تولید، فروش داخلی و صادراتی، قیمت و درآمد مصوب و تحقق یافته محصولات اصلی و فرعی، هزینه های ارزی محقق شده به تفکیک داخلی و خارجی مربوط به سال ۱۴۰۰و برای سال ۱۴۰۱ را هر سه ماه یکبار به کمیسیون های انرژی و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

با توجه به سپری شدن مهلت مقرر در حکم قانونی خواهشمند است دستور فرمایید گزارش مذکور را ظرف یک هفته با قید فوریت تهیه و برای این کمیسیون ارسال نمایند.

فریدون حسنوند
رئیس کمیسیون انرژی》
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین