کد خبر: ۳۲۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
بعد از غیبت طولانی مدت سباستین هالر این بار نوبت به دیگر خرید دورتموند رسید که بازی های آغازین فصل را از دست دهد.
ناطقان: باشگاه بوروسیا دورتموند معمولا به جذب استعدادهای گمنام و تبدیل کردن آنها به ستاره های بزرگ تبحر زیادی دارد. دورتموند معمولا خریدهای بسیار خوبی انجام می‌دهد و جای خالی ستاره‌های بزرگ خود را به خوبی پر می‌کند اما انگار این قاعده در تابستان سال جاری برای این باشگاه محبوب آلمانی صدق نمی‌کند.

روزنامه کیکر آلمان اعلام کرد که نیکلاس زوله، مدافع جدید دورتموند هم مصدوم شده است و به احتمال خیلی زیاد این آسیب دیدگی او را سه هفته دور از میادین کند تا او بازی های حساس ابتدایی فصل را از دست دهد.

زوله یکی از خریدهای بزرگ و پر سر و صدای بوروسیا دورتموند در تابستان سال جاری بود. او از بایرن مونیخ جدا شد تا پیراهن دورتموند را برتن کند اما فعلا آسیب دیدگی اجازه نمی‌دهد که برای زنبورها به میدان برود.

این تنها خرید جدید دورتموند در تابستان سال جاری نیست که نمی‌تواند برای تیم به میدان برود. پیش از این هم سباستیان هالر که از آژاکس به دورتموند پیوست و قرار بود که جایگزین هالند شود با بیماری سختی مواجه شد و پیش بینی می شود که حتی فصل را از دست دهد.

دورتموند در هفته نخست رقابت های بوندسلیگا باید به مصاف بایر لورکوزن برود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین