کد خبر: ۳۲۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: بارش‌ها و سیلاب اخیر حدود ۱۰ میلیون مترمکعب یعنی معادل مصرف سه روز آب تهران به ذخایر آبی اضافه کرده است.
ناطقان: محمدرضا بختیاری با اشاره به میانگین مصرف روزهای اخیر تهران که معادل سه میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب بوده است گفت: در پی بارش‌ها و سیلاب‌های اخیر این تصور نادرست در افکار عمومی شکل گرفته که آورد آبی سیلاب‌ها کمک زیادی به ذخایر و منابع آبی کرده است و این در حالی است که بخش عمده‌ این سیلاب‌ها در حوضه‌های آبریز نبوده است.
 
او ادامه داد: با آمادگی قبلی و تدابیر اندیشیده شده در چارچوب پدافند غیرعامل، حتی خروج ۱۲ساعته تصفیه‌خانه‌های شماره ۲ (کن) و هفتم تهران از مدار نیز هیچ خللی در آب‌رسانی به پایتخت ایجاد نکرد و از ۳۰ ساعت پیش از آغاز سیلاب، آماده مواجهه با این مشکل بودیم و حجم مخازن را به گونه‌ای تنظیم کردیم که هیچ مشکلی در روند تامین آب رخ ندهد.
 
بختیاری خاطرنشان کرد: سیاست‌گذاری و اجرای پروژه‌های آب‌رسانی در استان تهران بر مبنای پدافند غیرعامل و مدیریت بحران موجب پایداری شبکه با کم‌ترین میزان خسارت شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین