کد خبر: ۳۲۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
فدراسیون کوهنوردی هشدار داد که با توجه به بارش های اخیر و احتمال تجمع سیلاب، دره نوردی با پتانسیل خطر مواجه است.
ناطقان: فدراسیون کوهنوردی پیش بینی جوی مناطق کوهستانی کشور ویژه تعطیلات ١٣ تا ١٧ را اعلام کرد که به شطرح زیر است.

برای ارتفاعات مناطق شمال غرب، ارتفاعات و قلل البرز(به ویژه البرز مرکزی) و ارتفاعات شمال تهران( به ویژه قلل بالای ٤٠٠٠ متر)، طی ساعات بعداز ظهر و غروب افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق موقتی و افزایش سرعت وزش باد مورد انتظار است. به تدریج از شنبه با ورود موجی ناپایدار و بارشی برای ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات البرز، به تدریج شمال شرق و زاگرس شمالی و مرکزی شرایط برای ابرناکی و بارش و رعدوبرق و احتمال تگرگ و همچنین افزایش سرعت وزش باد مهیا می شود و تا دوشنبه به تناوب تداوم دارد.

در مناطق جنوب و جنوب غرب، طی این مدت غالبا هوای پایدار و روند افزایش نسبی دما مورد انتظار است و طی روز جمعه برای ساعات بعدازظهر و غروب در منطقه دنا، رشد ابر و رگبار و رعدوبرق موقتی و بارش منطقه ای و افزایش سرعت باد پیش بینی می شود.

با توجه به بارش های اخیر و احتمال تجمع سیلاب، دره نوردی با پتانسیل خطر مواجه است. در سایر مناطق کشور وزش باد( گاهی شدید) مهمترین پدیده جوی است که میتواند منجر به خیزش گردوخاک شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین