کد خبر: ۳۲۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
به گفته وزارت اطلاعات، این افراد قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را داشتند روز سه شنبه بازداشت شدند.
ناطقان: وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای، درباره جزئیات هم گفت:  رژیم جنایتکار صهیونیستی که پس از ناکامی بزرگ هفته‌ گذشته در انفجار یک مرکز حساس کشور توسط تروریست‌های تجزیه طلب موسوم به کومله، به‌دنبال تحت‌الشعاع قرار دادن آن شکست سنگین و ترمیم روحیه‌ی سرسپردگانش بود، این‌بار تلاش کرد تا از طریق تیم‌های تکفیری - داعشی برای عملیات تروریستی خود در مجالس عزاداری حضرت امام حسین (علیه‌السلام) اقدام نماید.


وزارت اطلاعات افزود:  با آمادگی پیشینی مجاهدان گمنام وزارت اطلاعات و تحت نظر داشتن مُزدوران از مبدأ ترکیه و عراق، تروریست‌های تکفیری را در دو منطقه غرب و جنوب کشور بازداشت و کلیه‌ی تجهیزات انفجاری، وسایل ارتباطی و سلاح‌های همراه آن‌ها را به‌طور سالم کشف و ضبط کردند.

ضمناً با توجه به تیراندازی تروریست‌ها در زمان بازداشت، دو دلاور مرد گمنام مجروح شدند که ان‌شاءالله مشمول ادعیه‌ی عزاداران حسینی قرار گیرند.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین