کد خبر: ۳۲۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
فرمانده انتظامی شهرستان ری تهران، از کشف یک هزار و ۴۷۷ دستگاه استخراج رمز ارز در این شهرستان، خبر داد.
ناطقان: سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز پنجشنبه در این باره گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی، ماموران انتظامی کلانتری حسن آباد از نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یکی از کارگاه های حاشیه این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 

وی افزود: پس از شناسایی محل و انجام هماهنگی قضایی، تیمی از ماموران کلانتری به همراه عوامل اداره برق به کارگاه موصوف اعزام شدند و در بازدید از این مکان یک هزار و ۴۷۷  دستگاه ماینر غیرمجاز کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی ماینرها را ۴۴۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این پرونده یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
 
سرهنگ جلیلیان خاطر نشان کرد: فعالیت غیرمجاز در حوزه رمز ارز علاوه بر مضرات اقتصادی باعت اخلال در شبکه برق رسانی می شود و از شهروندان می خواهیم هرگونه خبری در این زمینه را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین