کد خبر: ۳۲۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع دو تصادف منجر به فوت در تهران خبر داد.
ناطقان: سرهنگ علی شریفی از وقوع دو فقره تصادف منجر به فوت در شب گذشته خبر داد و اظهار کرد: به گفته شاهدان عینی حاضر در صحنه تصادف در ساعت ۲۳:۵۵ شب گذشته در مسیر بزرگراه زین‌الدین مسیر غرب به شرق قبل از هنگام، یک خودروی متواری با عابر برخورد کرد.

وی افزود : پس از این حادثه عابر پیاده که یک مرد حدودا ۴۰ ساله بود بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت کرد و راننده پس از دیدن این صحنه از محل حادثه متواری شد. بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن‌سازی محل، علل و عوامل این حادثه را بررسی و اظهارات شاهدین در خصوص وسیله نقلیه متواری را ثبت کردند.

شریفی همچنین درباره فوت عابر پیاده در محدوده خیابان جدی اردبیلی گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۱۹:۴۵ شب گذشته در خیابان جدی اردبیلی نبش کاج، خودروی سواری رنو PK با عابر برخورد کرد و در این حادثه نیز  عابر پیاده در دم جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: تیم کارشناسی منطقه ۲۲  پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و بار ترافیکی محل را کنترل کرده و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار را انجام دادند و همچنین به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

شریفی درباره مجازات فرار از صحنه حادثه برابر ماده ۷۱۹ قانون مجازات اسلامی گفت: هرگاه مصدوم احتیاج به کمک فوری داشته باشد و راننده با وجود امکان رساندن مصدوم به مراکز درمانی و یا استمداد از مأمورین انتظامی از این کار خودداری کند یا به منظور فرار از تعقیب، محل حادثه را ترک و مصدوم را رها کند، حسب مورد به بیش از دو سوم حداکثر مجازات مذکور در مواد ۷۱۴ و ۷۱۵ و ۷۱۶ این قانون محکوم خواهد شد و دادگاه نمی‌تواند در مورد این ماده تخفیف قائل شود.

وی با بیان توصیه‌های لازم به شهروندان اظهار کرد: در صورت بروز هرگونه تصادف اعم از خسارتی و جرحی و خدایی ناکرده فوتی در سطح معابر، ضمن حفظ خونسردی خود ابتدا و پیش از هرگونه اقدامی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرید و پلیس را در جریان تصادف قرار دهید.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین