کد خبر: ۳۲۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
طی معاملات امروز بازار سرمایه شاخص‌های این بازار صعودی شدند و شاخص کل بیش از ۳۰۰۰ واحد افزایش یافت.
ناطقان: شاخص کل بورس امروز با ۳۰۱۹ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۴۵۱ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۸۰۱ واحد افزایش یافت و رقم ۳۹۰ هزار و ۹۴۴ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۳۰۴ هزار معامله انجام شد که ۴۹ هزار و ۶۰۱ میلیارد ریال ارزش داشت.

فولاد مبارکه اصفهان، سایپا و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت بندرعباس، معدنی و صنعتی گلگهر و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با ۱۰۰ واحد افزایش به رقم ۱۹ هزار و ۱۵۰ واحد رسید. در این بازار ۱۴۵ هزار معامله به ارزشی ۱۰۸ هزار و ۲۰۳ میلیارد ریال انجام شد.

بیمه پاسارگاد، بانک دی و سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و پتروشیمی زاگرس پالایش نفت لاوان، بهمن دیزل و تولید برق عسلویه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین