کد خبر: ۳۲۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۴۷۰۰ نفر در پی وقوع سیلاب در ۵ استان خبر داد.
ناطقان: ولی‌پور گفت: در پی بارش شدید و وقوع طوفان از روز ۱۶ مرداد بخش‌هایی از مناطق غربی کشور دچار سیل و آبگرفتگی شدند که عملیات امداد و نجات بلافاصله آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

او افزود: ۵ استان چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، اصفهان و آذربایجان غربی و ۱۴ شهرستان کوهرنگ، اردل، لردگان، فارسان، کیار، بروجن، دنا، بویراحمد، ازنا، الیگودرز، سمیرم، میان دشت و فریدون شهر و ماکو متاثر از سیلاب بوده اند.

ولی پور گفت: در چهارمحال و بختیاری به ۳ هزار و ۱۳۵ نفر، در کهگیلویه و بویر احمد ۵۹۵ نفر، در لرستان ۶۱۲ نفر، در اصفهان ۳۸۳ نفر و در آذربایجان غربی به ۱۶ نفر امدادرسانی شده است. یک هزار و ۲۱۹ اسکان اضطراری و انتقال ۲۲۱ نفر به محل امن داشتیم.

او گفت: ۵۲ تیم متشکل از ۱۷۶ نفر در این عملیات بکار گرفته شدند و ۲۶ خودروی عملیاتی و ۲۵ خودروی کمک دار نیز در این عملیات‌ها مورد استفاده قرار گرفته اند.

رئیس امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره‌ اقلام توزیع شده گفت: ۲۰۷ چادر، ۸۷۶ تخته پتو، ۱۷۶ تخته موکت و ۷۳۶ بسته‌ی غذایی توزیع شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین