کد خبر: ۳۲۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۳
کرم بیسکویت یا کره بیسکویت یکی از کرم و دسرهای خوشمزه و سالم است که می‌توانید با بیسکویت مادر، ساقه طلایی، پتی بور همراه با چند مواد ارزان دیگر در منزل تهیه کنید.
ناطقان: یک صبحانه یا دسر بی‌نهایت آسان و خوشمزه، برای بچه‌‌ها و کسانی که عاشق شکلات صبحانه هستند، کرم بیسکویت است. این دسر طعم و بوی فوق‌العاده‌ای دارد و اگر در منزل تهیه شود سالم‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود. کرم بیسکویت را می‌توانید در صبحانه با نان تست میل یا برای کیک‌‌های مغزدار و شیرینی‌‌های خشک و چیزکیک از آن استفاده کنید.
مواد لازم برای کرم بیسکویت پتی بور

    بیسکویت پتی بور ۱ بسته
    شیر ۱ فنجان
    کره ۵۰ گرم
    دارچین ۱ قاشق مرباخوری
    شکر ۲ قاشق غذاخوری
    آب لیموترش ۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه کرم بیسکویت پتی بور
مرحله اول

یک بسته بیسکویت پتی بور را داخل خردکن یا آسیاب بریزید و به‌طور کامل خرد کنید تا پودر و یکدست شود. همچنین می‌توانید بیسکویت را داخل یک نایلون بریزید و با یک وسیله مانند گوشتکوب آن را کاملا پودر کنید.
مرحله دوم

کره را که در محیط قرار دادید و تقریبا ذوب شد، به همراه ۲ قاشق غذاخوری شکر و ۱ قاشق مرباخوری دارچین به بیسکویت‌‌های پودرشده اضافه و به خوبی با هم مخلوط کنید.
طرز تهیه کرم بیسکویت پتی بور
مرحله سوم

در این مرحله آب لیموترش را بگیرید و به اندازه ۱ قاشق غذاخوری به مواد اضافه کنید. در نهایت شیر را کم‌کم بریزید و مواد را خوب با هم مخلوط کنید تا یک کرم نرم و یکدست داشته باشید. سپس کرم را داخل شیشه بریزید و در یخچال نگه دارید. برای دیدن دستورهای ساده شیرینی خانگی، تهیه باقلوا استانبولی خانگی بدون فر را بخوانید.
نکات کلیدی برای تهیه کرم بیسکویت پتی بور

    به جای پتی بور از بیسکویت مادر هم می‌توانید استفاده کنید.
    به مدت یک هفته می‌توانید آن را در یخچال نگهداری کنید.
    می‌توانید دارچین را حذف و به جای آن وانیل یا پودر کاکائو بریزید.
    به جای شکر سفید از شکر قهوه‌ای استفاده کنید چون دسر شما را خوش‌رنگ‌تر می‌کند.
    شیر را در آخر و کم‌کم اضافه کنید تا به غلظت دلخواه برسد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین