کد خبر: ۳۲۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
باشگاه شهرخودروی مشهد خبر واگذاری این تیم را رد کرد.
ناطقان: طی روزهای اخیر عنوان شده بود امتیاز لیگ دسته اولی تیم فوتبال شهرخودروی مشهد واگذار شده، این باشگاه با انتشار اطلاعیه‌ای این شایعه را تکذیب کرد و نوشت:

به اطلاع هموطنان عزیز به‌ویژه علاقه‌مندان به ورزش فوتبال و طرفداران باشگاه شهرخودرو خراسان می‌رساند، مدتی است برخی افراد در قالب خریدار امتیاز شهر خودرو در لیگ یک کشور با کمک صفحات، گروه‌ها و کانال‌های مجازی جعلی خبر از خرید و توافق در خصوص واگذاری امتیاز شهر خودرو می دهند و با طرح این ادعا شروع به جذب بازیکن، مربی و اقداماتی سودجویانه می‌کنند.

و چه‌بسا با طرح چنین ادعاهایی و وسوسه و سوء استفاده از نام و شهرت این باشگاه اقدام به دریافت مبالغ هنگفتی به بهانه معرفی بازیکنان به باشگاه شهرخودرو می‌نمایند که تمام این اقدامات، خلاف قانون و بدون مجوز باشگاه است.

بدین وسیله به مطرح کنندگان این ادعا و گردانندگان چنین شایعات مجازی اخطار می‌شود، نام خبر توافق با شهرخودرو در خصوص امتیاز لیگ یک کشور را به کذب مطرح نکنند و با استفاده از این خبر دروغ، اقدام به جرائم سودجویانه نکنند؛ در غیر این‌صورت مراتب از طریق مراجع قضایی پیگیری و علیه این افراد اقدام جدی خواهد شد.

همچنین از مردم شریف و فهیم استان خراسان و اهالی فوتبال استدعا دارد فریب تبلیغات و ادعاهای اغواگرانه چنین صفحات مجازی و مدیران و گردانندگان آنها را نخورند و بازیچه سوء استفاده‌های چنین اشخاص بی‌نام و نشانی نشوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین