کد خبر: ۳۲۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
رئیس شورای شهر تهران گفت: من از وزیر صمت درخواست دارم و حتما از ایشان دعوت خواهم کرد که درباره برگزاری نمایشگاه های پر ازدحام در صحن شورا توضیح دهند.
ناطقان: مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره قطع برخی درختان اظهارداشت: ما باید به ریشه آنچه که به قطع درختان می انجامد بپردازیم و با شورای عالی معماری و شهرسازی در این زمینه همکاری داشته باشیم. بحث این است که درختان در برخی املاک میلیاردها تومان ضرر به برخی افراد می زنند و از این رو به قطع آن اقدام می کنند. ما باید کاری کنیم که درخت ضرر نباشد.

وی با اشاره به ترافیک ایجاد شده در روزهای اخیر هم گفت: نمایشگاه را برگزار می کنند که مردم از آن استفاده کنند اما برگزاری نمایشگاه ساختمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران زندگی مردم را مختل کرد.

رئیس شورای شهر تهران بیان داشت: من از وزیر صمت درخواست دارم و حتما از ایشان دعوت خواهم کرد که درخصوص برگزاری نمایشگاه های پر ازدحام توضیح دهند. نمایشگاه شهر آفتاب آمادگی کامل و لازم را برای برگزاری نمایشگاه ها دارد. مردم را به هیچ انگاشتن و مختل کردن زندگی آنها باعث تعجب ماست.

چمران گفت:ما با ساختمان نمایشگاه مشکل نداریم و مشکل اصلی ما مختل شدن زندگی مردم است. باید در این زمینه تلاش مضاعف صورت بگیرد و رسانه ها باید این موضوع را مطالبه کنند که چرا نمایشگاه شهر آفتاب خالی مانده و در فضایی دیگر نمایشگاه برگزار می‌کنیم.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین