کد خبر: ۳۲۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۳
روغن گردو سرشار از امگا ۳ و ویتامین‌ها و مواد معدنی نظیر ویتامین E است و برای مراقبت از پوست و مو، جلوگیری از ریزش مو و بیماری‌های قلبی بسیار مفید است.
ناطقان: روغن گردو به‌راحتی دردسترس است. همچنین در تمام جهان شناخته‌شده است. ولی بسیاری از مردم هنوز از این روغن همه‌کاره بهره نمی‌برند، زیرا از خواص روغن گردو آگاهی ندارند.

خواص روغن گردو برای موی سر
ترمیم موهای خشک و آسیب دیده

روغن گردو دارای مواد مغذی می باشد که باعث تقویت موها می‌شود، اگر می‌خواهید موهای خود را نرم و ابریشمی کنید بهتر است از روغن گردو استفاده کنید.
ضخیم شدن مو

اگر به دنبال داشتن موهای بلند هستید می‌توانید از روغن گردو استفاده کنید، چرا که دارای اسیدهای چرب امگا سه و ویتامین B7 است و باعث تقویت و ضخیم شدن تارهای مو می‌شود.
درمان ریزش مو

روغن گردو باعث تقویت فولیکول‌های مو شده و رشد موها را افزایش می‌دهد.
درمان شوره

خواص آنتی اکسیدانی موجود در روغن گردو باعث می‌شود تا به درمان شوره سر کمک کند. روغن گردو باعث افزایش جریان خون در سر شده و دارای خواص ضد التهابی است و برای درمان مشکلات پوست سر و خارش موثر است. می‌بایست مقداری روغن گردو را بر روی کف سر خود مالیده و ماساژ دهید. اگر به پوست خود اهمیت می‌دهید به مطلب سفید کردن پوست با یک تخم‌مرغ مراجعه کنید.

خواص روغن گردو
جلوگیری از سفید شدن مو

پروتئین‌های موجود در روغن گردو باعث حفظ رنگ طبیعی مو شده و از سفید شدن موهای سر جلوگیری می‌کند.
خواص روغن گردو برای ابرو

ویتامین E موجود در روغن گردو برای تقویت ابرو و پرپشت شدن مو مناسب است. مقداری روغن گردو را بر روی ابروهای خود مالیده و به مدت ۲۰ دقیقه ماساژ دهید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین