کد خبر: ۳۲۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
امروز با هم سری به یکی از جذاب‌ترین فضاهای خانه یعنی آشپزخانه بزنیم و ببینیم که چگونه می‌توانیم در آن تغییر و تحول به‌وجود بیاوریم.
ناطقان: بهترین انواع دیوارپوش آشپزخانه باید علاوه بر زیبایی، در برابر رطوبت و حرارت نیز مقاومت بالایی داشته باشد.
دیوارپوش سنگی از انواع دیوارپوش آشپزخانه

برای اشخاصی که دکورهای جذاب و خاص را می‌پسندند، دیوارپوش سنگی برای آشپزخانه را پیشنهاد می‌کنیم. این دیوارپوش زیبایی و جذابیت منحصربه‌فردی را به منزل شما هدیه خواهد داد. دیوارپوش سنگی دارای تنوع از لحاظ بافت و ابعاد است و به‌صورت سنگ‌های مصنوعی، طبیعی، سه بعدی، صیقلی، یک تکه و آجری در بازار موجود است. مقاومت بالا در برابر نم و رطوبت و نوسانات دمایی و همچنین استحکام زیاد و قابلیت شستشو از مهم‌ترین ویژگی‌های دیوارپوش سنگی بوده و به همین دلیل در آشپزخانه کاربرد دارد. البته لازم به ذکر است که این نوع پوشش دیوار آشپزخانه کمی گران است.

دیوارپوش سه بعدی اگر به دنبال دکوری خاص و جذاب برای آشپزخانه هستید، دیوارپوش آشپزخانه سه بعدی بهترین گزینه است. این دیوارپوش دارای تنوع در طرح و رنگ و جنس است. مناسب‌ترین جنس برای دیوارپوش سه بعدی، بتنی، سنگی، آجری و پی وی سی بوده که همگی قابلیت شستشو داشته و در برابر حرارت مقاومت دارند.
دیوارپوش آجری

خوب این سبک چند سالی است که در کشور جای خود را پیدا کرده است و هنوز هم به‌عنوان جدیدترین نوع مدل دیوارپوش اشپزخانه لحاظ خواهد شد. قطعا آجر به دلیل حس گرمی که در منزل میدهد یک محیط بسیار عالی را برای منزل ایجاد خواهد کرد.
دیوارپوش سه بعدی

اگر به دنبال دکوری خاص و جذاب برای آشپزخانه هستید، دیوارپوش آشپزخانه سه بعدی بهترین گزینه است. این دیوارپوش دارای تنوع در طرح و رنگ و جنس است. مناسب‌ترین جنس برای دیوارپوش سه بعدی، بتنی، سنگی، آجری و پی وی سی بوده که همگی قابلیت شستشو داشته و در برابر حرارت مقاومت دارند. برای اینکه چیدمان زیبایی در خانه خود داشته باشید به مطلب اگر خانه‌ای باکلاس می‌خواهید، این کارها را انجام ندهید! سر بزنید.
دیوارپوش چسبی از انواع دیوارپوش آشپزخانه

دیوارپوش آشپزخانه چسبی یکی از پرطرفدارترین گزینه ها برای زیباتر شدن فضای داخلی این بخش از منزل به‌شمار می رود. چسبی در واقع همان دیوارپوش فومی برای آشپزخانه می باشد که به علت قیمت مناسب، نصب بسیار راحت و تنوع در طرح و رنگ و قابلیت شستشو از محبوبیت بالایی برخوردار است. این دیوارپوش به صورت شیت هایی در ابعاد۷۰*۷۵ بوده که در قسمت پشت دارای چسب و روکش می باشد. برای نصب ابتدا باید دیوارها را کاملا تمیز کرده، هر گونه فرورفتگی و برآمدگی را از بین برده و دیوار را کاملا صاف و یکدست کنید. سپس دیوارپوش آشپزخانه چسبی را به مقدار بسیار کم نم دار کرده و شیت ها را بر روی دیوار قرار دهید. شیت ها باید کاملا مرتب در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا زیبایی و جلوه خود را از دست ندهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین